Linköping

Sitter på bussen tillbaka mot Linkan. Borde verkligen P-L-U-G-G-A. Får dödligt dåligt samvete så fort jag inte gör det these days. Och ändå så gör jag det inte. Opraktiskt, man borde ju inte göra saker man mår dåligt av?Samtidigt är frågan vad jag mår mest dåligt av, det tunga i att faktiskt plugga eller att ha dåligt samvete över att jag inte pluggar? Och så sätta det mot ifall jag skulle kugga tentan? Åh jag orkar inte. 
Att åka tillbaka ger en liten klump i magen sådär. Inte för att det inte är trevligt att återse Linköping och allt folk, utan mest för att, tja, plötsligt kom det så  fruktansvärt nära.
Jag har tenta på tisdag.
TISDAG!?
Hallå? Jag är ju inte alls klar med någonting. Åh. Slut på verklighetsflykt Ms. Queen of Procrastrination som jag vill minnas att min vän P kallade mig någon gång. Det här är liksom relativt dåligt att skjuta upp till morgondagen, såvida jag inte vill skjuta upp mitt klarade tentaresultat till februari..
Ska återgå till äldrekursare C's anteckningar. Klarar jag tentan så det det tack vare dem, eftersom jag knappt kan tyda mina egna. 
Ikväll blir det lite trevlig samvaro med T och jag ska bli bjuden på middag! Sjukt fin service, vänner är bra att ha ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0