Nedräkning

Det tickar på och snart är äntligen den första delen av den här terminen slut. Saker avslutas en efter en och på fredag kommer jag närmast att känna mig fri, trots att den stora examinationen faktiskt äger rum på måndag och onsdag. Just nu har jag väldigt svårt att komma fram till hur jag ska lösa nästa veckas veckoslut och när jag ska hem. Det är internutbildning med kärleksakuten på söndagen som börjar klockan 12, vilket skulle innebära att jag måste åka väldigt tidigt och väldigt dyrt tåg för att sedan ändå komma för sent. Alternativ två är att åka på lördag eftermiddag, men då missar jag en kväll hemma vilket känns väldigt synd när jag nu lägger en massa pengar på att åka hem. Urk. Beslut beslut, jag gillar inte sådant. Nu måste jag sova. Har en del att göra klart imorgon, SNART FÄRDIG. Två dagar till. Och på fredag kommer Emma. Det gillar vi.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0