Proliferation

Så har ytterligare ett par dagar förflutit. Gårdagen bjöd på en del oväntade händelser, så pluggandet hamnade lite bakom. Eftermiddagen har därför varit ganska tung med mycket att läsa in men kapaciteten verkade bara klara av att ta in hälften. Hoppas därför på god hjälp av min basgrupp imorgon. Sedan byter vi ju faktiskt fall och jag hoppas att vi glider ifrån cellbiologin åtminstone litegrann. Det är verkligen inte min grej. 
Imorgon ska jag och Sara försöka få tag på varsin cykel. Vi har varit dåliga studenter i två månader och åkt buss, men nu är ju all halka (förhoppningsvis) borta och det borde vara säkert att cykla. 
Sedan blir det gympapass med en tjej i klassen som ledare, följt av tjejmiddag hemma hos Linn. Ska bli awesome, var ett par veckor sedan nu, vi har en del att ta igen om man säger så.
I helgen blir det dessutom finsittning, berättar mer om det senare för nu tänkte jag faktiskt sova i vettig tid för en gångs skull så att jag kan gå upp och plugga lite till imorgon bitti istället:)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0