Lov. Ledig. Lonely.

Idag har jag vaknat, ätit frukost, tittat på Barnmorskan i East end, tittat på desperate housewives (otaliga avsnitt), sprungit fem km och tittat på fotboll. Punkt. 
Totalt meningslös dag med andra ord, sådär skönt meningslös. Komma ikapp med serier man tittar på och faktiskt se dem med nöje och gott samvete. Att vädret inte har visat sig från sin bästa sida har dessutom berättigat det hela ytterligare. Jag har sommarlov och ja, jag försöker njuta av att faktiskt vara ledig i fulla drag och jag ska försöka att inte fylla ut tiden bara för att jag "måste". Det går lite sisådär känns det som. Imorgon ska jag luncha med E för att sedan hjälpa min syster med fix inför hennes avslutningsfest. Sjukt att det är fem år sedan man själv stod där. Klädd i jätterött... 

Kan inte kommentera dagen så mycket egentligen, är sjukt nöjd över att faktiskt ha tagit mig genom de där fem kilometrarna och dessutom sprungit dem hela vägen. Spåret här hemma är dessutom sjukt mycket jobbigare än Rydsspåret och varför jag har mesat när jag sprungit där sista tiden vet jag inte. Det har bara inte känts helt rätt. Angående fotbollen tänker jag inte ens kommentera det hela. Utan att vara något större proffs på fotboll och heller inte besitta det största intresset i världen heller så tycker jag ärligt talat att det var en tråkig match, inte bara för att Sverige förlorade. Jag tänker försöka se resten också men tja, Sverige är inte sådär jättebra på fotboll känns det som.. 

I övrigt känns dagarna rätt långsamma, min T är numera på andra sidan Atlanten, till skillnad från andra sidan Sverige. Båda känns dock ungefär lika illa och det känns som att sommaren kommer att bli lång. Två  dagar utan varandra känns liksom redan som tre veckor...
Nu ska jag sova, ska försöka att låta bli att vända på dygnet helt bara för att jag är ledig. Om två veckor ska jag ju faktiskt börja gå upp sex varje morgon igen, dags att börja fasa ner mot det kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0