Departure

Nu åker jag snart och det ska bli så galet bra!
Och nej, jag är inte en sån där ball typ som åker till Prag med "79 andra balla treor" för att kröka, äta kass mat och vara allmänt dekadent i fem dagar. Iväg kommer jag dock ändå och jag tvivlar på att det kommer att bli sämre.
Mina andra balla treor har även ordnat ett livsfarligt studentflak, vilket jag nu funderar på att banga, till förmån för något way häftigare.
Hursomhelst, jag ska vara borta fem dagar, sedan kommer jag hem och har bara en dag att gosa med världens bästa E, innan jag ska skriva prov en hel dag. 
Jag hatar verkligen högskoleprovet egentligen. Visst, det är lite spännande sådär, men har man väl lärt sig hur det går till så är det inte så jäkla fancy. Det leder bara till ytterligare ångest, för tänk om man bara höjer sig med ett steg. Hur ska det gå för en i framtiden då?
Nej, tacka vet jag att samma dag inleds med kul kampanj. Alltid något som gör det hela lite lättare. På kvällen måste det nog dessutom firas.
Sova var det ja,
arrividerci, ciao bella, nu ska jag leva la dolce vita:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0