Frihet!

Jag har äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN lämnat in mitt projektarbete! Det är så skönt och jag känner äntligen att jag kan slappna av på riktigt. Religionsarbetet är ju också klart och inlämnat, så nu kan man faktiskt ha gott samvete.
Har idag även haft kampanj på tågstationen, vilket faktiskt var ganska roligt. Snart blir det iväg på middag och styrelsemöte med min kära styrelse<3 Ska bli extremt trevligt faktiskt.
Har även i veckan fått reda på att min planerade studentklänning hade blivit taken. Jag kan faktiskt inte riktigt med att med berått mod gå och köpa samma klänning som en kompis. Det känns en aning fånigt. Med andra ord har jag ytterligare ett problem att tackla! Det är så svårt det där, har man väl hittat en så har man fastnat. Men så länge man är ute och letar är det totalt omöjligt att hitta någonting! Några tips på fina klänningar just nu?
Nu måste jag promenera iväg och träffa mina buddies, ha en trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0