Kalldusch

Jag är hemma igen.
Tyvärr måste jag säga. Borta är bra och hemma är faktiskt sällan bäst.
Jag har haft fyra helt fantastiska dagar och verkligen kopplat bort allting. Att komma tillbaka känns faktiskt tungt på riktigt. Rom är en helt fantastisk stad och uttrycket att man "känner historiens vingslag" passar nog inte bättre någonstans. Kulinariskt var det väl inte så himla mycket nytt, men jag måste tipsa om en sak som nog är något av det godaste jag vet:
På italienska kallas det antipasti och är helt enkelt smårätter som man äter som förrätt. Det här är nog det godaste, parmaskinka och olika sorters ost, men även oliver, kapris mm är helt underbart gott! Synd bara att det är så dyrt, det blir ju ingen vardagsmat precis..
Nu hade jag tänkt komma ikapp mina serier jag har missat! 
Cio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0