Motivation

Jag är helt ..
Jag kan bara inte sätta igång med att plugga på mitt fysikprov som är väldigt snart upcoming. Det är helt enkelt hopplöst. Det funkar inte att ha en 150-poängskurs med en bok på 450 sidor som man ska plugga in till ett prov på 4½ timme. Det är helt enkelt inte humant. Och ja, jag vet. På universitet blir det ännu värre. Men just nu är det helt klart mer än jag klarar av! När man vet att man har saker att göra har man dessutom inte samvete att unna sig sådan "lyx" som träning, vilket gör att man i slutet av dagen känner sig totalt värdelös. Ska nog se till att få mig en liten promenad innan jag lägger mig.
Vi har iallafall skrivit klart vår projektrapport idag, vilket innebär att projektarbetet är så gott som färdigt! Måste ändå sägas att det är en börda mindre på ens axlar, även om jag har haft svårt för att ta projektarbetet särskilt seriöst hela tiden.
Imorgon är det dessutom Valborg och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Ingen kan egentligen riktigt med att ha "för" kul, eftersom ingen pluggtid får förslösas. Eller vad vet jag, det går ju inte så himla bra här borta ändå.
Min syster var för övrigt världens bästa och hade bakat kladdkaka för att gratta mitt körkort! Tror att det är något av det bästa som finns faktiskt. Lägger upp mitt favoritrecept, världens bästa faktiskt, lite senare.
Kom att tänka på en gammal favoritlåt för några år sedan. Enormt fin tycker iallafall jag. Väcker minnen gör den också.
Taking Back Sunday – New American Classic
Nu ska jag nog ändå ut och njuta lite av vårluften. Det måste väl ändå också vara fysik någonstans?

Kommentarer
Postat av: Samuelnicoline

Very nice site. Well laid out.

2011-09-08 @ 15:12:00
URL: http://samuelnicoline.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0