Segt

Piiiiiinsamt dålig uppdatering på sista tiden. Verkligen.
Det är bara helt galet fullt upp med allting just nu! Skolan speedar mer än vanligt, datum bokas upp och jag har ÄNTLIGEN tagit KÖRKORT! Tror ändå att lyckotoppen är nådd rätt rejält där. Om inte annat för att det är en sak mindre i världen att tänka på.
Studenten närmar sig dessutom med stormsteg och jag blir mer och mer livrädd för varje dag som går. Men självklart är det inte utan ganska mycket förväntan. Min balklänning är på fixning, jag letar febrilt efter studentklänning (någon som har några tips?) och jag har ännu inte lärt mig att i mina balskor.
Plus att jag är uppe för länge..
Imorgon ska det skrivas en fem sidor lång projektrapport, om jag så ska behöva sitta i skolan tills det mörknar. Men klar måste den bli, annars kommer jag aldrig kunna koncentrera mig på mitt livs stora kärlek; Fysik B.
Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0