VÅR

Pinsamt dålig uppdatering, fy skäms på mig!
Har genomlidit högskoleprovet i helgen och resultatet visade att det faktiskt var värt det!
Nu står jag dock med dilemmat att mitt högskoleprov är mer värt än mina betyg kommer att vara. Är det en farlig situation på något sätt?
ÄNTLIGEN är det vår dessutom! När jag gick hemifrån imorse var det en minusgrad. Nu tror jag det är uppe i runt 16 och det känns liksom som att livet börjar om på nytt på något sätt, eller vad säger ni?
Skolan har dragit igång igen idag, även om lektionerna idag knappt har känts som något att kalla vettiga. Imorgon blir det nog värre, men en rolig grej idag var att min fysiklärare uppmuntrade mig med att det positiva med att ta studenten är att man slipper läsa fysik B! Fattar ni? T.o.m. hon fattar hur jävligt det är? Helt underbar människa det där.
Det största problemet med det här med att ta studenten måste ju vara att ingenting liksom klaffar. Det finns jättemycket man vill göra, varav det mesta kostar ganska mycket pengar. Pengar som man inte har och därmed måste tjäna. Tjäna pengar gör man genom att jobba, men på vilket jobb när det inte finns något? GAH! Hatar finanskriser och lågkonja och allt vad fint det heter.
För övrigt har jag ett litet problem när det kommer till shopping; jag suktar efter ett par vita converse, men efter att verkligen varenda fjortis (och alla andra också för den delen) redan har övertagit den grejen så vet jag liksom inte om det är kul att satsa på? Vita är alltid klassiskt och snyggt, men är det verkligen kul att lägga ut 700 på ett par skor som hela stan springer runt med? Vad tycker ni? Är det något att satsa 2/3 studiebidrag på? Egentligen?
Jag borde kanske ta tag i min fysikläxa nu. 
Kanske..
Hoppas att alla andra kan sitta ute och njuta av solen nu, själv har det begränsats lite här borta...
Ja/nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0