Jul

Har knappt använt min dator sedan ett par dagar innan julafton. Jag hoppas iaf att ni som läser (typ fem st?) har haft en underbar jul som jag själv anser mig ha haft. Mycket mys, alldeles för mycket mat och ja, det mesta som det ska vara helt enkelt. Jag har bl.a. fått en ny kompis vid namn Canon IXUS 105, så jag hoppas att det numera ska bli lite mer bilder i bloggen framöver. 
Ska strax kila iväg på lite mellandagsrea tror jag, eventuellt ett glas sedan med mina vänner. Men jag kommer att sitta på nålar, eftersom antagningsbeskeden till högskolan tydligen ska komma redan imorgon eller på tisdag helt plötsligt. Jag är nervös, delvis iaf. Och ja, jag har redan börjat kolla på lägenheter, Kjell, jag hoppas mer än jag vill erkänna.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0