Återkomsten

Har uppdaterat sanslöst dåligt, även om jag tvivlar på att särskilt många finns som är ledsna över det. Jag har dock haft en fullkomligt berättigad frånvaro, då jag idag lyckats klara teoriprovet med bravur. Hoppas på att resten också går på räls så att jag har ett problem mindre här i livet...
Idag har jag fått hem nya HM-katalogen och har nu blivit fruktansvärt sugen på att gå och spendera allt jag äger och har. Det som är synd är att det är svårt att veta hur grejerna ser ut i verkligheten, annars är det inte omöjligt att jag har hittat en tänkbar kandidat till studentklänning faktiskt..
På tal om studentklänningar måste jag även hitta ett par passande balskor. Har kommit på att eftersom klänningen jag planerat att ha behöver läggas upp så kan det vara en fördel att veta hur lång man kommer att bli på ett ungefär...
Imorgon har ungefär hela min klass matte E-prov och sitter hemma och svettas. Själv är jag lättad och lycklig som få och tänker inte göra särskilt mycket produktivt av min dag idag. Anser att jag har presterat tillräckligt som det är.
Nu ska jag dock kila iväg och träna, ska jag kunna shoppa något stiligt får man ju gärna komma i det också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0