Back

Har uppdaterat fruktansvärt dåligt, men jag har faktiskt mina skäl. Delvis iallafall. Virusprogrammet på min dator hade gått ut, och jag har varit för lat och upptagen för att fixa det. Nu är det dock fixat. Jag har varit teknisk och laddat ner från nätet tom.
Hursomhelst. Idag har jag äntligen hittat mina balskor! Svarta med rosetter, peep toe och egentligen en aning för höga. Men det är bara att se till att hålla sig relativt nykter och undvika att springa så ska det nog gå bra. Kanske jämnar ut längdskillnaden mot min pojkvän en liiiiten aning för en gångs skull iallafall. (Förstår inte varför man ses som jättekort när man är 165? Det är ju nästan medellängd nowadays?) Kanske lägger in en bild på dem lite senare.
Veckan som kommer blir tung är jag rädd. Vi har inlämning av ett religionsarbete på ca 4 sidor som grunden till försvann då skolans datorer kraschade tidigare i veckan. Sedan var min gruppkamrat sjuk och jag fick sitta och skriva själv och trots detta är det ändå sjuka mängder kvar att skriva! Dessutom ska jag läsa en "short story" på engelska, med andra ord 44 sidor, tills imorgon. Sist men inte minst är det PA-inlämning på torsdag. ARGH! Längtar till helgen, då blir det ROM! Ska bli awesome verkligen. Ska försöka få tag på någon ny handväska när jag är där hade jag tänkt, även om jag är en aning pank för tillfället. Är så mycket man vill göra och köpa, samtidigt som jag är fullkomligt jobblös, plus att studenttider tär på plånboken...
När den här veckan är över ska jag verkligen försöka umgås med lite vänner också. Vet inte varför, men har känt mig lite isolerad på den sista tiden, inte ens umgåtts med min pojkvän så mycket som jag velat...
Men, om nu min tid var så dyrbar kanske jag borde göra något åt det. Ska skicka in en jobbansökan och lite annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0