Lovely shoes

Berättade ju häromdagen att jag äntligen hittat mina balskor, så här kommer bildbeviset. Nu är mitt större problem hur jag ska kunna gå i dem. Och ännu värre, dansa! Wienervals kommer ju aldrig fungera skulle jag tro... Inte för att jag kan dansa wienervals utan skor heller, missade den gympalektionen tyvärr.
Idag har vi äntligen blivit klara med vårt projektarbete och det känns som att nu kan man ta påsklov med gott samvete. Ska dra till varmare breddgrader, vilket inte blir helt fel måste jag säga. Jag har ju dock inte rätt pigment för det där. Hamnar jag i solljus mer än jag är van vid en timme eller två så är jag tyvärr inte brun, snarare åt tomathållet..
Nu ska jag titta på andra avenyn. Pinsamt nog följer jag det stenhårt fortfarande. Tackochlov så är det här sista säsongen, sedan kan mitt liv vara lugnt igen. 
Känner ni igen er i det? Man fastnar för ett TV-program man egentligen tycker är ganska dåligt, men man bara måste fortsätta titta för att få reda på hur det slutar? Några tips på hur man tar sig ur ett tv-beroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0