Vuxenliv

Har spenderat halva dagen med övningskörning. Hatar fenomenet backa runt hörne, samt har insett att stadstrafik är relativt läskigt (även om jag visste det redan innan). Imorgon är det dessutom besöksdag på Göteborgs Universitet och Chalmers. Chalmers får dock klara sig utan min enastående kompetens eftersom jag valt bort Matte E och därmed  inte är behörig. Måste faktiskt säga att det känns väldigt bra ändå...
På Göteborgs Universitet tänkte jag checka in juridik och medicin samt hur man läser enstaka kurser. Har väl i någon mån redan bestämt sig, sedan vad "ödet" vill med detta är väl en annan femma. Det som skrämmer mig mest är att det faktiskt är nära nu. Man måste bestämma sig, och man måste göra det relativt snart. De här "sista" åren gick lite väl fort kan jag tycka..

Imorgon måste jag lägga in något recept också har jag tänkt, får fundera ut vad man kan hitta på. Nu är jag dock så trött att jag stupar, måste bara överväga om jag ska lyssna klart på Shoreline med Broder Daniel... Jo. Det blir nog så.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0