Countdown

Om tre dagar börjar livet igen på riktigt.
Sitter här med fysiken och det går verkligen något fruktansvärt segt. Att repetera saker man inte jobbat med på ett år och sedan förväntas komma ihåg alla smådetaljer är helt enkelt omöjligt. Att boken dessutom är mastodonttjock gör ju inte precis saken bättre...
För att hålla min disciplin uppe använder jag därför min stereo istället för spotify, vilket lett till att jag nu lyssnat igenom en skiva av tre av ett samlingsalbum med Ted Gärdestad...
På onsdag 13.00 kommer jag däremot att vara världens lyckligaste människa ungefär. Då kan himlen kasta ner ungefär vad som helst på mig, för jag kommer att vara färdig med allt vad betygsatt Fysik B heter och därefter aldrig mer läsa fysik igen. Förstår ni varför jag verkligen inte vill läsa på Chalmers!?
Så som sagt, efter onsdag kommer jag återigen vara kontaktbar på riktigt. Tills dess så, jaa. Får väl se hur mycket man klarar att hålla sig ifrån allt vad datorer heter.
Men nu är min paustid slut, så åter till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0