Slut

Efter att ha pluggat så gott som konstant tre dagar i rad är jag verkligen helt utmattad.
Jag vet ärligt talat inte om jag har lärt mig så mycket nytt, men jag hoppas att jag åtminstone kan tänkas komma ihåg en tredjedel av allt kursen går ut på.
Så nu sitter man här med huvudvärk till följd av syrebrist efter att ha suttit inne så gott som hela dagen.
Om man hade några som helst planer på att gå ut och gå så ruinerades dem ju totalt bara genom att titta ut genom fönstret..
Hursomhelst, nu får det gå som det går och jag orkar inte bry mig så mycket mer om det. Fysik har aldrig varit mitt ämne, jag har gjort vad jag kunnat utifrån de senaste dagarnas förutsättningar och jag sätter ärligt talat ingen prestige i att kunna härleda Lenz lag. Eller någon annan lag heller för den delen.
Dessutom, nu när jag vet att "friheten" hägrar så vet jag faktiskt inte ens vad man borde göra för att fira att det äntligen är över? 
Några förslag?
Man kanske ändå borde repetera några halveringstidsformler till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0