22.54

Just nu har jag nog bästa magkänslan, (även om jag har ont i magen). Jag lägger ner filosofin och det känns så galet bra. Nu ska jag bara koncentrera mig på att jobba så mycket det går och typ, försöka komma fram till vad jag borde göra med mitt liv. Nej, förlåt. Stryk det där. Jag hatar ordet borde. Jag ska komma fram till vad jag vill göra med mitt liv, inte vad någon annan tycker eller förväntar sig. 
Sådetså!
Imorgon ska jag få en liten femteklass i Gråbo, det blir nog rätt spännande men jag måste gå upp brutalt tidigt. Känns rätt tungt. Hoppas inte att de ringer från högstadiet och ber mig jobba. Hatar att säga nej, känns aldrig bra liksom.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0