Dagens

Tänkte att jag skulle lägga upp dagens "To do-list" här, så att jag inte kan smita liksom. Känns ju rätt värdelöst om man lägger upp något på bloggen och sedan misslyckas. Alltså:
  • Träna x
  • Städa huset
  • Plugga filosofi
  • Fredagsfika
  • (Titta på utbildningar)
Får se hur detta kommer att gå. Jag måste liksom känna att jag gör något vettigt idag också.
Btw, trist när ingen kommenterar. Jag vet att det mesta är rätt ointressant, men ändå:)
Update: Träningen gick grymt bra. Det var jag och pensionärerna som vanligt. Man känner verkligen hur medelåldern sjunker 20 år samma sekund man kliver in. Gött.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag läser typ jämt, fast jag inte kommenterar. Men här kommer en liten kommentar, hehe.

Var grymt mysigt att fika idag (förutom att jag var så kissenödig att jag höll på att dö typ...) Om nästa vecka blir lika jobblös så tycker jag att vi ska försöka träffas, eller det tycker jag i vilket fall för det är så roligt!

Kram Emma

2010-10-15 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0