Ge mig lite rutiner, please?

Jag längtar dödligt mycket efter att ha ett fast schema att följa, samt bestämda läxor som ska göras, som man sedan kan kryssa i lite snyggt i sin kalender när det är färdigt. Ungefär såhär:
  • Göra matteläxa x
  • Skriv klart svenska filmanalys x
  • Träna tyska verb
  • TRÄNA
  • Läs Astrids konstiga engelskahäfte
Mitt liv just nu ser ut såhär:
  • Se om skolan ringer klockan kvart över sju
  • Läs så många sidor filosofi du kan, du har ungefär 200 att ta igen och de hundra du har läst ska gärna läsas fler gånger, varsågod, sätt igång, du blir aldrig klar!
  • Träna när du pallar och inte har träningsvärk efter förra gången du tränade för fem dagar sedan..
Var? kära vänner, VAR kan jag sätta mina efterlängtade kryss?

Tur att det finns kaffe, mitt huvud skulle nog tryckt på stäng av-knappen annars.
Kika in senare så ska jag visa vad förnågot trevligt som bakades i helgen förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0