Money, money, money

Skönt att veta att man precis lagt ytterligare 200 kronor på kurslitteratur. Jag kommer att använda boken under två veckor, så jag hoppas verkligen att det finns en andrahandsmarknad. Fast det gör det med största sannolikhet, Göteborgs Universitet verkar ju ha använt sig av samma litteratur ungefär de senaste 20 åren eller något, att döma av utgivningsåren på böckerna...
Bättre saker är att Håkan Hellströms nya skiva "Två steg från paradise" nu ligger på min iPod, dvs lättillgänglig!
Imorgon är det dessutom högskoleprovet. Jag har fått veta att de har bytt sal för mig och den nya är inget vidare kul att skriva ett sådant prov i. Men man har ju inte direkt något att säga till om..
Är för en gångs skull lite nervös, för det vore ju sjukt pinsamt om jag skrev sämre på det här provet än jag gjort innan? Skulle verkligen vilja bevisa att jag har kapacitet till 2.0, samtidigt som jag vet att det alltid är diagrammen och logiken som spökar till det för mig. Hursomhelst. Jag tycker faktiskt att högskoleprovet är ganska roligt, om än tröttsamt efter en hel dag... Hoppas bara att jag sover bättre inatt, jag sa ju att det är värdelöst att försöka sova bra efter att ha sett en otillfredsställande film!?
För övrigt tror jag att nästa vecka och veckan därpå kommer att bli grymma! TGIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0