Onsdag

Var alldeles för trött igår kväll för att lägga upp min shopping, så därför kommer det nu istället.
På bilden ser den ganska tråkig ut, men jag blev helt kär i den här tröjan från Zara. Snyggt klassisk, fin med antingen jeans eller svarta byxor till och ett par stövlar. I like. Dessutom är det lite angora i, så den är sådär jättemjuk och mysig.
Idag har jag haft en sanslöst hektisk dag. Hade ca 40 min på mig imorse, från att jag vaknade av min ringande telefon, till att jag skulle vara på skolan. Därefter vidare på gruppdiskussion med filosofin, där jag faktiskt ace-ade temat på vår  fråga, trots att jag inte läst igenom texten innan.
Sedan åkte jag hem till min älskade grabb och bakade scones och hade mysigt i största allmänhet. Samt fight med lillebror..
Sammantaget en riktigt bra dag trots allt! 
Nu är jag inte alls sugen på att sova, men med tanke på att min telefon kan ringa om åtta timmar och jag blir grinig av sömnbrist, så är det kanske lugnast så...
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0