Yes!

Jag klarade av gårdagskvällen så gott som galant! Jag krossade inga glas, tappade inga tallrikar och gjorde inga betydande rödvinsfläckar på de vita dukarna. Kvällens största tabbe var troligtvis när jag skulle öppna en champagneflaska med resultatet att jag sprutade ner mig själv. Men det kan ju knappast ses som en tabbe egentligen, säger väl mest något om min personlighet haha. Äkta skumpa ska det vara, annars kan det va!
Nu sitter jag mest med fetångest. Lämnar hemmet några dagar framöver och när jag kommer hem väntar en avskedsmiddag, en Håkankonsert och en hemtenta. Och det är där, mina vänner, som mina sömnproblem snart kommer att komma in i bilden. Jag har ingen koll över huvudtaget och det är jag vet inte hur många-hundra sidor som ska innefattas på denna uppgift. Det blir min första tenta på universitetsnivå och jag orkar bara inte misslyckas eftersom det skulle innebära att jag har två tentor liggande efter mig. (Fuckup från GU)
Nu tänkte jag därför dränka mina sorger i världens bästa äpplepaj (äppelpaj?) Tänkte dela med mig av receptet sedan, det är bara beeeezztt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0