Hemma!

Jag är återigen hemma i mitt hus, tyvärr. Har haft en helt underbar vecka och hade väldigt gärna stannat en till!
Vädret var helt underbart, havet varmare än jag någonsin varit med om att hav kan vara, grymt god och billig(!) mat, samt en mysig och annorlunda omgivning. Alanya må vara enormt påverkad av turismen, men för mig som mest varit på kanarieöarna var det ändå lite omväxling och något annorlunda.
Skriver nog lite mer senare och lägger upp lite bilder etc. Måste bara få tag i en minneskortsläsare eftersom min kamera tyvärr inte överlevde resan... Nu blir det alltså till att köpa en ny, samtidigt som jag är arbetslös. Det är inte för inte jag ska till arbets(förnedringen?) om någon vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0