Resfeber?

Om 5,5 timme sitter jag på ett plan till Alanya, Turkiet. Det känns helt sjukt och jag har nog egentligen inte riktigt fattat det själv. Har just slutfört packningen genom att lägga ner ett par nagellack i väskan haha! Jag tror att jag har allt jag behöver med mig (dvs alldeles för mycket). Jag funderar på att hoppas på att hitta ett par okej, billiga solglasögon där nere eftersom jag inte vågar ta med mina rayban wayfarers, eftersom de är lite stora, åker av lätt och något jag absolut inte vill bli av med. Får fundera klart på det där. 
Har även varit vuxen och lånat reseguider på biblioteket, tagit med min kurslitteratur och tja, det blev någon form av chicklit-bok också. Dvs jag har typ sex böcker med mig...
Jag kan faktiskt inte påstå att jag är nervös, känner mig ganska samlad. Beror kanske på att jag inte riktigt har fattat det hela än. Känner mest att jag har en lång dag framför mig, vi kommer antagligen inte vara framme på hotellet förrän runt halv tolv inatt.. Känns lite halvkul, men okej det blir säkert bra.
Jag borde nog se över min packning en sista gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0