RYD

Lugnet sänker sig över ryd.
...eller inte.
Jag är tillbaka i Linköping, om så än bara för några timmar. Imorgon bär det av till Öland.
Välkomstkommitten bestod av ösregn, fulla maskinar-nollan som har ett partytält precis vid vår bakdörr samt att havregrynspaketet jag kunde svära på att jag hade i mitt skåp inte fanns där. Life is a bitch. Det blev därför en rätt torftig "middag" för min del...
Det känns skönt att vara tillbaka, mitt rum var mer välstädat än jag hade för mig att jag hade lämnat det och jag har närmare femtio nollan som skickat in sina nolleenkäter. Det här kommer att bli KUL!
Nu har jag bara några ton väskor att packa upp också. Kul. Fast korridoren är helt tom, bortsett från mig och tvn, så det kanske inte gör så mycket. Alla andra är ute på nollningsgrejer antar jag. Det är ju dessutom fredag kväll.
Noll inspiration till att skriva. Men jag lever iallafall och har tagit mig till Linköping efter ett par överraskande dagar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0