<3

Efter att ha haft min familj här i helgen börjar lugnet lägga sig. Det har varit otroligt skönt att ha (minst sagt) välbekanta människor omkring sig och inte behöva fundera så mycket. Och att saknaden får krypa tillbaka lite. Nu är jag dock ensam igen i mitt rum som numera, efter några vändor till IKEA, känns mycket mer hemtrevligt. Det finns mer att stöka ner med, men också mer att knyta an till.
Veckan som kommer kommer att bli rätt varierad. Hoppas på att kunna hälsa på min vän Marcus på tisdag, i övrigt är det plugg som gäller. Bal på lördag som sagt.
Har egentligen inte så mycket att skriva. Om någon skulle vara sugen på att komma upp så finns det numera en luftmadrass att sova på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0