BAL!

Idag kommer att bli en helt grym dag!
Vilken minut som helst kommer Sara och Louise hit så att vi kan göra oss iordning för balen som hålls för alla på hälsouniversitet ikväll. Vi ska först se till att fixa lite hår och smink och senare kommer även våra baldejter och ett par till för lite fördrink helt enkelt. Sedan bär det av in till stan. Ska bli riktigt kul! Jag älskar ju att klä upp mig på riktigt, lite mer seriösa tillställningar sådär. Eller ja, jag tycker det är så himla snyggt med killar i smoking! Haha. Hursomhelst.
Jag kör på en svart klänning idag, mammas förråd av gamla klänningar är perfekt, jag kommer i de flesta iaf haha. Klänningen jag hade på studentbalen är inte riktigt i skick för att användas idag, måste tvätta den och lite så, så det fick bli svart.
Bilder kommer senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0