FIFA?

Jag har aldrig riktigt förstått fascinationen för TV-spel, även om jag själv också kan tycka att det är underhållande ibland. Men att se mina korridorskillar spela FIFA och skrika så att det hörs över hela korridoren, då blir jag mest imponerad, om än också väldigt road! Och ja, de är äldre än jag. :P
Saker fortsätter att rulla på. Idag har jag först haft föreläsningar mellan halv nio och kvart över tre, följt av en timmes transportsträcka till nästa föreläsning mellan fyra och sex.. Idag pratade vi nämligen om "grundläggande"biokemi, och nu var det värre än kovalenta bindningar. Ordet Orbitaler var förut bara ett ord för mig, numera är det ett ångestmoment. Och ja, Shelly(?), jag vill också ha kemi-Jessica i fickan. Att ta upp när man känner för det. Om man så vill fråga något eller bara höra en berättelse om Emilia..
Vad har mer hänt sen sist (igår?). Just det! Jag har fixat biljett till balen nästa vecka! Ska bli riktigt roligt. Vi kallar det glamour i studentvardagen. En trerätters middag inklämd bland alla matlådor. Hoppas bara att jag lyckas få till min outfit, min "vanliga" balklänning blev lite utdömd för tillfället och tiden att fixa den finns inte riktigt. Men det blir säkert bra ändå.
Dessutom kommer min familj upp i helgen!!!!1111 Har saknat min syster dödligt mycket, och okejdå, mamma och pappa med. Ska därför också förhoppningsvis få upp gardiner i helgen. Vore schysst för hemtrevnadskänslan. Måste fixa min skrivbordsstol imrogon också. Den var ju passande nog redan trasig när jag tog över rummet...
Imorgon blir det korridormiddag vilket jag tror kommer att bli sjukt trevligt. Måste bara ta mig igenom basgruppsmötet om överviktiga barn först:)
X
Medsex (Förhoppningsvis jag om några månader. Tvivlar på att de vill ha mig dock:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0