Kravall

Äntligen får jag lite space till att göra ingenting. Eller ja, okej. Jag packar faktiskt. 
Hela veckan har varit fullspäckad, både med plugg och diverse trevliga möten av olika slag. Igår var vi ett helt gäng med tjejer, plus David och tränade. Det var verkligen riktigt kul, motivationen blir en helt annan när man har några runtomkring sig. Går inte direkt att klena då.. Sedan gick jag och Sara hem till henne och förstörde det hela med att äta överbliven prinsesstårta.. Inte det bästa kanske, men en helt grym tjejkväll. Löv it.
Efter att ha sovit lite dåligt några dagar i rad är jag dock rätt trött nu, men ikväll är det kravall, vilket kommer att bli helt grymt, så inga sura miner här inte. För er oinvigda så är Kravall detsamma som KRAV på overALL.. Alltså, en stor fest för alla fakulteter där alla har sina overaller på sig. Våra är ju dock inte klara än. Har köpt material till min läkarfrack, som är vår overall (dvs en omsydd läkarrock, samt grönt OP-ställ under), och vi har invigning på torsdag, så jag är rädd att jagfår lägga lite tid i helgen på att faktiskt sy. Helgen som jag för övrigt faktiskt ska spendera HEMMA. Åh vad skönt det ska bli att komma hem ändå. Även om det faktiskt inte är särskilt många som är hemma när jag väl kommer... Alla befinner ju sig på andra sidan jorden, förutom min älskade Emma som äntligen kommit hem.
Min packning går inget vidare. Eller alltså. Jag kan inte komma på några grejer att ta med hem? Jag behöver ju knappast bli av med saker här, snarare få med mer hit? Så jag vet inte riktigt vad jag ska packa ner. Hittills är det cellbiologin och grejerna till fracken haha. Känns stabilt. Imorgon blir det tidig buss från stan, begriper inte hur jag ska orka. Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0