Rutiner

Haha, guess what? Jag har faktiskt pluggat idag, på riktigt! Först hade jag möte med min basgrupp för att planera inför fredagens seminarium. Sedan satt jag en stund på biblioteket varefter jag lunchade med lite folk. Sedan fuskade jag och Sara och utforskade Linköping och dess semle-utbud och jag lovar att vi hittade det bästa direkt. Tror att det kan ha varit mitt livs godaste köpe-semla. Fantastiskt. Vi såg på Simpsons the Movie också haha! Men sedan gick jag hem rätt tidigt och sedan dess har jag mest suttit och pluggat, förutom när jag lagade middag då. Temat för dagen har varit dels överviktiga barn men också cellbiologi i form av grundläggande gymnasiekemi med protein, fett och kolhydraters kemiska sammansättning. Jag började skämmas lite när jag knappt kom ihåg vad kovalenta bindningar var. Har nästan inte fått det klart för mig än. Men det rullar framåt. Skönt att komma in lite i det man faktiskt ska göra, och så har jag en sån sjukt mysig studentkorridor! Var bara tvungen att säga det.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det roliga är att vi pluggar på precis samma sak!

Önskar jag kunde ha en Jessica i miniformat som förklarar allt som är svårt :(

2011-02-08 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0