Framme

Ligger nu i sängen hos några släktingar. Har varit och tittat på rummet, fått nyckel etc samt ställt in mina väskor. Sover dock här inatt för att ha någon form av trygghet och inte känna mig totalt vilsen. 
Linköping hälsade mig med grådis, lite snö samt rå kyla. Inte det mysigaste direkt. Såg inte särskilt mycket av stan eftersom annat skulle avklaras och sedan var det mörkt. Men det jag såg var rätt söta hus samt ett fint garnisonsområde. Imorgon börjar alltså mitt liv som läkarstudent. Sjukt. Det där man alltid drömt(?) eller föreställt sig, plötsligt är man bara där.
Ska gå och lägga mig nu. Det blir upp tidigt eftersom vi ska till mitt rum och fixa lite innan det bär av till uppropet. Kommer antagligen inte att hinna det under resten av dagen imorgon nämligen. Jag ligger redan back med sömn, så att gå upp klockan sex känns inte vidare lockande. Har inte gått upp så tidigt sedan jag slutade sjövärnskåren i somras. Men ja. Det blir skönt att komma iordning iaf, så att man har någonstans att ta vägen när man kommer hem efter "myskväll med faddrarna". På min korridor finns det btw sju rum, innehållande fem killar, jag och en tjej till. SAMT ett Playstation 2. Party

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0