LINKÖPING!

ÄNTLIGEN!
Mitt liv känns plötsligt i det närmaste enkelt, okomplicerat och fantastiskt. Jag har fått besked om min reservplats i Linköping och Örebro är redan ett minne blott. Jag har dessutom ett rum som jag bara ska tacka ja till och sedan ska någon tågbiljett bokas, samt någon lösning för boende den första veckan fixas. Säga vad man vill om hela grejen med att flytta, men plötsligt fick jag så fruktansvärt mycket mindre att fundera på!
Så, om 1½ vecka kommer min bostadsort att heta Linköping och mitt rum att vara på 20 kvadrat (tror att det är mindre än mitt nuvarande rum)... Men på 20 kvadrat får man nog plats med både en och två madrasser, så besök uppskattas nog:)
Gah
Nu ska jag gå och ringa några samtal till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0