Mys

Igår var jag och fikade med en av mina närmaste och bästa vänner. Och jag tror aldrig att vi har pratat så bra som vi gjorde igår. Vi diskuterade även det, men man kände sig verkligen några kilo lättare när man gick därifrån. Min "hejdå-middag" förra veckan var helt fantastisk, men trots det så vill jag ändå få så många personliga avsked jag kan innan jag åker. Jag vet nämligen att jag var ganska stissig och  stressad i fredags. Och ja, personliga avsked låter dramatiskt. Vissa säger "men det är ju inte permanent", andra "du ska ju bara 30 mil bort, inte till andra sidan jorden". Men jo, ibland känns det som att jag är på väg till världens ände. Så ni får ursäkta min sentimentalitet. Och som sagt, jag håller verkligen på att avsluta mitt liv här hemma just nu. Fattas nog bara ett eller två telefonsamtal så har snart någon annan tagit över mina platser.
Jag och Emma överlevde, tro det eller ej, the break in på masstoan! (Som för övrigt numera är äckligt opersonlig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0