På väg

Sedan en timme tillbaka sitter jag på bussen på väg mot mitt nya(?) liv. Jag har alldeles för mycket tid till att tänka, fundera och oroa med mig över hur jag ska lösa allt. Jag vet att om några dagar kommer allt att ha lugnat ner sig, men just nu hade det bara varit så skönt om allt gick som smort. Kan dock tala om för potentiella framtida besökare att bussen är enormt bekväm, har gratis internet och eluttag vid varje säte. Plus att stolarna är ungefär som en mindre massagestol.
Jag får se vad som händer när jag kommer fram. Kanske blir lite orientering i Linköping eller något. Har ju som sagt aldrig varit där tidigare. Rätt sjukt. Jag vet alltså inte alls vad jag ger mig in på, även om alla intalar mig att alla som kommer dit trivs direkt. Jag får väl hoppas att de har rätt.
Ska nog försöka ringa min fadder strax. Känner att jag fick fin kontakt med dem efter att de ringde och sjöng på min födelsedag tidigare i veckan. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0