Anatomiskt och histologiskt och fullkomligt ologiskt

Om någon har bra tips på hur man lyckas uppbåda energi till att plugga anatomi och histologi, samt bra pluggknep till detta så är det bara att slänga fram dem på bordet. Det här är så fruktansvärt tråkigt just nu och jag är jättetrött, så ingenting sätter sig ju heller. Har testat att sitta ute, inne, förhöra mig med datorn, förhöra mig utan datorn. Men jag ser bara ingen förbättring. Eller, det är klart att man har koll på de stora dragen, men problemet är att det krävs mycket mer än så. Alla artärer, vener och ligament heter likadant eller snarlikt och det är bara ett enda virrvarr av trådar som löper genom kroppen.
Jag har iaf gjort en kanna kaffe och hoppas att det ska hjälpa mig med tröttheten åtminstone, men man blir ju så sjukt slö när det är 27 grader varmt ute också. Direkt efter vår tenta imorgon däremot, då kommer det att börja regna, för att sedan hålla i sig någon vecka eller så. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0