Del 1

Jag har överlevt!
Åtminstone första delen är avklarad nu, och obehagligt nog kändes det ganska bra, vilket brukar betyda att det har gått dåligt. Men jag ger inte upp hoppet i första taget och laddar nu om för nästa del på torsdag. Ska plugga massa latinska termer och titta på celler i mikroskop. Det kommer nog att bli helt fantastiskt roligt. Fast den tentan är bara på 3x10 minuter, så det är väl lite mindre lidande inblandat där. Kanske.
Jag var ett komplett nervvrak i morse, jag erkänner. McDonalds kaffemaskin gick sönder precis när jag hade betalat och det kändes som en allmänt dålig morgon. När tentan väl var över var dock känslan obeskrivlig. Det spelade liksom inte så stor roll om det hade gått bra eller inte. Huvudsaken var att två veckors upplagrad ångest var över och det vill inte säga lite.
Nu är det dags för mat, Pocahontas och uppladdning för nästa fas. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0