Sommarlov

Jag överlevde tenta-del nummer två också. Med både framgång och diverse motgångar så tog jag mig igenom den också och jag är nu tillbaka på hemmaplan. Det känns faktiskt sanslöst skönt att vara tillbaka och man inser hur mycket grejer man trots allt saknar. Spårvagnar är en av dem haha.
Man märker först hur spänd man har varit i veckor när man väl kommer hem. Då släpper allt och tröttheten bara sköljer över en. Trots det har jag redan hunnit träffa några av mina underbara vänner här hemma och jag hoppas att antalet kommer att växa de kommande dagarna. Om två veckor är jag redo för att åka till Karlskrona för mina tre veckors enda "sommarjobb". Hoppas att det blir så kul  som jag tror att det kan bli!
Idag har jag varit på Liseberg och i slottsskogen hela dagen med Christoffer. Jättetrevligt verkligen, även om jag tyvärr inte vågade åka atmosfear. På  sätt och vis var jag taggad men lyckades aldrig förmå mig till att uppbåda det "mod" som krävdes. Kanske blir en annan gång, kanske inte.
Dags att sova och hålla tummarna för att jag hittar något att sysselsätta mig med imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0