Verae amicitiae semperiternae sunt

Idag har varit en riktig feelgooddag. Den började med en långlunch/kombinerad fika med Kajsa och sedan en hel eftermiddag på stan med Pontus. Det är så fruktansvärt skönt att komma hem till människor man verkligen känner på riktigt och vet att man kan vara fullkomligt sig själv och bekväm med. Det har varit mycket som avhandlats, mycket uppdatering sen sist (som i båda fallen var alldeles för längesedan) och även en hel del bollande av tankar som far runt i huvudet och som man inte alltid lyckas hantera själv. Då är det fruktansvärt skönt att komma tillbaka till sina rötter lite och minnas vilken grund man egentligen står på.
Imorgon har jag ärligt talat ingen som helst aning om vad jag ska hitta på. Känns inte som läge att dra runt på stan en hel dag till, samtidigt som jag inte vet vad jag skulle hitta på hemma. I-landsproblem. Är däremot sinnessjukt trött och ska sova nu, night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0