Onsdag

Jag har nästan inlett tenta-P redan. Men bara nästan. Har haft schemafri dag idag, suttit i biblioteket nästan hela dagen och pluggat in nästan allt jag legat efter med. Vet inte hur mycket som har satt sig, men nu har man iaf gått igenom det, vilket känns bättre än ingenting. Efter en lång dag ansåg jag mig därför förtjänt av lite avslappning i form av att åskåda Tobbes fadderist-gyckel, samt grillning med MF-kören vilket var himla trevligt, om än lite kallt och lång tid innan man fick chansen att grilla.
Jag peppar sönder inför imorgon. Jag vet inte vad jag ska utsättas för, men det har med superfaddrarna att göra, det är 24 timmar på ett dygn och jag tror inte att det kan bli annat än awesome! Måste därför sova ganska så mycket.

Vad som gjort min dag fantastisk idag är att se att min vän Marcus gör ytterligare framsteg. Innan har jag tvivlat på mirakel, men nu vet jag att de verkligen sker. Det är utan tvekan det mest fantastiska jag sett i mitt liv, låt det bara fortsätta såhär!
Och en sak till! Grattis till världens bästa Shelly som inte längre är tonåring! Får fira när jag väl är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0