Sliten

Galet.
Gårdagens träningspass med S har verkligen satt sig i kroppen och framför allt i mina axlar som i morse när jag vaknade befann sig ungefär en meter över normal nivå. Efter lite helt fantastisk massage från L sjönk de sisådär 0,75 meter men det märks att det är en fjärdedel kvar, har spänningshuvudvärk som liksom bara existerar sådär mysigt och är ivägen för att man försöker göra. Sitter på HUB och försöker att äntligen bli klar med det här bakterieavsnittet. Det börjar liksom bli lite tjatigt nu med promiskuösa bakterier som bara delar DNA med varandra. Kryssade just över veckan som gått i vårt veckoschema och inser att det bara är fem veckor kvar på terminen nu. Helt sanslöst. T3 nästa, vad hände egentligen? Vart tog tiden vägen?
Hm, jag borde sluta missköta mig. Ikväll ska jag göra något så studentigt som att gå på studentspex, mina förväntningar är höga och tja, vi får väl se vad det blir av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0