All by myself

Åh, jag har det faktiskt ganska bra just nu. Har korridorssoffan helt för mig själv eftersom övriga korridorsinvånare antingen tentapluggar, festar eller är bortskrämda för att jag lyckats ta över 90% av allrummet (mentalt iaf). Har därför tillbringat ett par timmar framför TVn med risotto, kladdkaka samt föräldrafällan på tv. Det enda som rubbar tillvaron är att föräldrafällan går på tv och därmed har reklampaus var tionde minut. En film på 90 minuter lyckades plötsligt bli tre timmar lång. Det är dock knappt så att jag ens klagar på det. Jag trivs väldigt bra i mitt eget sällskap en fin kväll som denna. Det händer liksom så mycket hela tiden att man aldrig riktigt hinner stanna upp och landa. Bortsett från att det är fadderfest imorgon med läk och sjuksköterskorna så är det en lugn helg jag har framför mig. Måste bara lösa informationssökningstentan som jag har på onsdag. 

Sparar er mer ointressant information än så för tillfället. Ska återgå till att titta på Lindsay Lohan x2. Amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0