Avslappning

Ytterligare en vecka är till ända. Trots att arbetsbördan kanske inte varit jättetung någon vecka bakåt så har ändå stadietentan varit ett stressmoment som heter duga. Känner därför den obligatoriska, uppskjutna förkylningen komma. Lär väl därför sluta med att jag sitter och snörvlar på finsittningen imorgon och har så ont i halsen att jag inte kan gyckla. Det vore liksom just my luck. Har ju trots allt varit frisk sedan nolle-p nu i princip, så det börjar väl bli dags. 

Ett nytt tema är påbörjat, nu rullar vi in på immunologi samt mikrobiologi och därmed välkomnar min bokhylla nu både Janeway och Mims till familjen. Dessvärre gråter min plånbok för 950 förlorade familjemedlemmar i sin tur..



Ärligt talat så är jag nog för trött för att skriva något vettigt ikväll, borde sova och ta hand om min kommande sjuka istället.Immunförsvaret jobbar ju trots allt bäst medan man sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0