Hot-hot-hot.

Tydligen så gnäller jag en del. Över plugg, människor, människors sätt att vara, vart världen är påväg, vad som är fult att ha på sig samt liknande saker jag stör mig på och inte tycker om. Tydligen börjar min "Not-so-hot-list" bli jobbigt lång så att jag snart inte kommer att kunna umgås med människor alls eftersom alla snart kommer att inkluderas någonstans i den. Därför tänkte jag nu visa en lite mer positiv sida av mig själv. Så därför, här kommer den,
min
HOT-HOT-HOT-list: (utan inbördes ordning)
-Mat!
-Vår (ny sol, gröna löv, fågelkvitter, avtagning av jackan etc)
-Håkan Hellström
-Rött och Rosa
-Prinsesstårta
-Mörkögda skönheter
-Gitarrspel
-Tända ljus och en soffa med filtar och kuddar
-Sommarlov
-Att vara pluggfri
-Läkarstudenter (nåja)
-Läsa böcker (obs, inte kurslitteratur!)
-Människor som inte äger en one-piece
-Känslan efter att ha tränat
-Okejdå, Guyton ibland
-Sjukhusserier på TV
-Dr. Dorian (hot-hot-hot)
-Skor
-Väskor
-Äta ute (restaurang alltså, inte utomhus)
-Åka på semester
-Mörkhåriga skönheter
-Flera timmar långa fikastunder
-David Bowie
-Humor (dålig eller bra har jag ingen aning om, jag skrattar åt det mesta)
-Choklad
-Överraskningar
-Min frack (hetast i Linkan)
-Män i smoking
-Min lillasyster (hon fick visst alla snygga gener)
-Nyrakade ben i rena lakan
-Att vi har en alliansregering i Sverige
-Att kramas
-Desperate housewives
Jag tror att det får räcka här. Min poäng var, jag är inte så negativ som jag kanske verkar. Jag tycker om saker också. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du glömde baka bullar med mig;)

Ne, men jag saknar dig såhär ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ mycket just nu och jag och pappa har precis rullat klart bullarna och pratat om dig och Roland Andreasson och Bakskolan. Vi kom fram till att du borde var nummer ett på att baka bullar efter så många timmar spenderade framför tv, och bakskolan!



Du fattades när vi skulle göra remoncen...

Och jag tvivlar på att bullarna kommer att vara lika goda som våra.

SÅ KOM HEM NU! Och käka lite goofika, dh säsong 4 väntar:D



Du är snyggast!

PUSS OCH KRAM!

Systern din!<3



Föresten, detta är nog din längsta kommentar hitils:) Hihih. Behöver hjälp med matten också. Haha pappa får rycka ut:)

Kram igen.<3

2011-10-04 @ 22:19:00
Postat av: Mamma

<3

2011-10-05 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0