14

Frustrationen är hög! Jag är för snål för att köpa spotify premium (trots att jag har iPhone) och nu har mina tio ynka gratistimmar försvunnit ut i tomma intet. Hur lyssnade jag upp dem? Nu är jag fast med att youtube:a varenda låt jag kan tänkas vilja behaga lyssna på (och vilka är det? De finns ju på mina spellistor på spotify!?). Min gamla skruttdator där all musik ligger befinner sig dessutom hem-hemma och jag är fast med min bästa vän mini-pinky, men utan musik! Suck.
T2 rullar på med obehagligt mycket lugnet före stormen-känsla. Jag har varit i skolan knappt två timmar idag och resten förväntas jag väl antagligen plugga på, trots att jag redan haft oförskämt många timmar till just det ändamålet fram tills idag redan som det är. Förr eller senare tror jag att någon släpper en bomb framför oss. Eller så är det bara vi som ännu inte hunnit uppfatta vidden av anatomiavsnittet. Ja. Så är det nog faktiskt. Att plugga latinska glosor (vilket det i grund och botten nästan blir) är liksom svårt att ta tag i. Man vet inte riktigt i vilken ände man ska börja, vilket gör det hela ganska knepigt.
Ikväll  blir det korridorsmiddag vilket jag verkligen hoppas blir lyckat. Vi är liksom åtta pers som ska lyckas laga tre rätter tillsammans/delvis tillsammans. Dödligt seriöst, vet inte hur det gick från "kan vi inte åtminstone äta något annat än tacos?" till trerätters. I vilket fall ska det bli grymt nice! Jag ska även hinna med att klara av ett besök hos tandläkaren idag. Det känns lite sådär ärligt talat, jag  har ingen tandläkarskräck överhuvudtaget, men det här med att byta tandläkare tycker jag inte är sådär fantastiskt jätteroligt.. Tycker sällan att man får någon särskilt bra ändå.. Ska väl inte ta ut det i förskott förvisso, gå dit med open minds bara så går det säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0