Det blir aldrig som man tänkt sig

Ha-ha.
SMK blev ju om möjligt en större flopp än jag kunde väntat mig, hade jag youtubeat det hela hade jag ju fattat att det inte ens är ett band utan ett gäng LAN-nördar som står på scen och spelar brutalt dåliga ljud i olika mixer. Gårdagskvällen blev väl inte riktigt så fantastisk som man kunde hoppas. Min teori om att kravaller oftast är roligare än eftersläpp visade sig stämma och eftersom jag dessutom var sjukt trött så förbättrade det knappast oddsen.

Måndag och tillbaka i skolan har jag jobbat på café örat (cafét i vårt kårhus). Riktigt lugnt och skönt idag faktiskt, hade lunchpasset men det var ändå inte särskilt stressigt och man hann plugga lite mellan varven.
Dessutom har jag blivit vaccinerad mot tuberkulos. Inte så  obehagligt egentligen, om det inte vore för att man riskerar att få en jäkla sårig, varig böld i ett par veckor på armen där man stuckit. Denna böld kan sedan efterföljas av ett stort jäkla ärr. Kalla mig fåfäng, men det lär ju inte vara särskilt snyggt till klänning med bara axlar sedan...
Vidare till basgrupp och jag måste faktiskt säga att även om jag fortfarande är frustrerad över att man aldrig vet riktigt hur mycket man ska läsa, samt att man aldrig känner sig riktigt färdig så går det nu mycket bättre. Jag lägger mer tid på läsningen och kan därmed vara mer aktiv och hänger med bättre i basgruppsdiskussionerna. Känns trots allt som en klar förbättring.

Imorgon ska jag visst på Bootcamp-Leo och Robin. Jag gick med på att hänga med dem till gymmet men plötsligt blev tiden till detta klockan åtta på morgonen.. Kulkul. Får se var det här slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0