Andra gången gillt

Det är över. 
Ärligt talat så känns det nästan som att det är över på riktigt, trots att det är en del kvar på fredag så är det verkligen en enormt stor sten som har släppt idag. Jag tror faktiskt att det gick okej. Gör jag inte bort mig totalt på fredag så borde jag klara det tror jag. Det var i princip ingenting jag var jätteosäker på och 45% av de där 85 poängen ska jag nog ha kunnat skrapa ihop. Förhoppningsvis med lite marginal också så att jag inte behöver panika på fredag. 
Efter tentan var vi och åt tentalunch på en indonesisk restaurant där vi för övrigt var efter T1-tentan också. T2-tentan var ju eftermiddagstenta senast så då blev det inte så mycket av det. Hursomhelst hade vi det väldigt trevligt, jag, S, E och I. Det märks dock hur trötta alla är när alla mer eller mindre sitter och äter apatiskt, ingen orkar egentligen inte prata sådär jättemycket och man försöker att inte nämna tentan mer än nödvändigt. 
Därefter blev det en sväng till Tornby och IKEA och inhandlande av nya lakan till min nya (större) säng. Plötsligt är mitt rum (0,3x2)=0,6 kvadratmeter mindre men det känns faktiskt helt okej, jag klagar inte direkt. Ska på något sätt lyckas hitta lite andra möbler begagnat så kan studentbostäder komma hit och plocka tillbaka sina grejer igen. Eftersom det inte gick att lämna in bara en säng så bestämde jag mig till slut för att avmöblera hela rummet. Ska ta tag i det nu när jag förhoppningsvis snart har tid att ta upp mitt liv igen. 

Ikväll blir det ärligt talat inte mycket aktivitet för min del. Känner att jag har förtjänat att inte göra någonting alls idag, särskilt inte något som har med plugg att göra. Det återupptar vi imorgon med en heldags histologi. Det blir skoj. Eller hur det nu var. 


Okej jag erkänner, jag kommer aldrig att klara av att bara sitta och rulla tummarna. Ska städa mitt rum istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0