Lycka

Ibland är livet rätt fint ändå.
Med 20% marginal lämnar jag nu T2 bakom mig, SÅ JÄVLA BRA!
Efter att ha suttit på HUB, fått mailet, sprungit i ilfart för att hämta tentan (hon som lämnade ut den skrattade lite eftersom det var typ fem min efter att hon hade mailat) så kunde jag liksom inte sitta still längre. Det blev en löprunda ute i det fina vädret istället, så nu är jag rätt död och borde ta upp det där pluggandet igen. Måste bara uppbåda lite energi, dessutom sitter jag och väntar på min T som ska laga middag åt mig, eller med mig inblandad kanske. Dessutom blev mina semlebullar just klara, känner att min post som korridorsmamma kvarstår ohotad ett litet tag till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0