Misslyckande.

Befinner mig sisådär tusen meter under isen för tillfället, har ingen tid eller ork att blogga eller göra någonting alls.
Jag hatar att misslyckas men slutligen har jag gjort det och jag har gjort det så ordentligt att jag nu sitter och pluggar helvetesplugget som redan producerat så fruktansvärt mycket ångest hos mig sedan tidigare.
Ingenting känns klarare nu än det gjorde i januari, snarare tvärtom. Jag vet inte i vilken ände man ska börja repetera, vad man ska förvänta sig kommer att komma den här gången och ifall omtentan som vanligt kommer att bli svårare än originalet då de väl förväntar sig att få sätta dit idioterna om de inte pluggat ihjäl sig ännu mer den här gången.
Tiden vi hade "ledigt" var för kort, möjligen tillräckligt lång för att ladda inför en ny termin men med det här känner jag att jag är slutpumpad redan två veckor in på terminen och jag orkar verkligen inte mer. Jag målar upp värsta tänkbara scenario, ser studieuppehåll och icke-existerande sommarlov framför mig. 
Nej, det här suger musten ur mig totalt, på tisdag är det dags för urladdning igen och jag vågar knappt hoppas på att det ska bli en gång för alla. 
Bloggen blir lidande om nu någon är intresserad av att läsa den i vilket fall. Jag återkommer kanske om någon vecka, just nu går all min energi till att läsa, diskutera i min nybildade tentagrupp samt att umgås med en person jag verkligen tycker om. 
På återseende. 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna för dig :) Du kan iaf vara lugn med T3, början av T3 är chill, så ta ett djupt andetag och kör hårt.

2012-02-05 @ 11:15:24
URL: http://cosmicuniverse.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0