Veckor.

Det kan väl sägas ha hänt en del sedan sist.
Jag överlevde faktiskt hela omtentagrejen, om än med oklart hälsotillstånd efteråt. Har liksom inte fått det där hålet emellan som faktiskt behövs för att orka återhämta sig efter pressen, det blev pang på direkt efter istället med labrapportsgenomgångar, ödemseminarier som ska lämnas in samt nya basgruppsfall. Har inte hunnit ta igen de fall jag missat men jag ska ta det lite i taget och har även fått höra av S att det ska finnas mycket tid under typ FoF att ta igen det.. Det får lösa sig till slut, känner dock för tillfället att jag ser ut som ett levande frågetecken varje gång vi går igenom vår farmakologi-laboration där de för min del pratar grekiska när de förklarar vad som gjorts. 
Vad har hänt mer, jag och L har nästan knäckt grabblagen i beerpong, jag har haft strimma, hjälpt S att flytta och dessutom så har jag gått och blivit två och därmed också, för första gången i mitt liv, firat en regelrätt alla hjärtans dag med fin frukost, ros och mysigt restaurangbesök. En otroligt fin och lyckad dag helt enkelt. <3 

Jag har även hunnit köa till kravallen nästa torsdag, med utgången att det fortfarande fanns biljetter kvar flera timmar efter biljettsläppet... Så värt var de timmarna på HU by night. Å andra sidan så hade vi det väldigt trevligt, jag, S, I och L. Så nu har jag biljett både till snuttefilmskravall och filmvisning. Det blir bra grejer. 

Ikväll blir det spex, vi ska se på Linköpings studentspex' Robin Hood-version, med ett glas vin hemma hos S innan. Ska bli skönt att komma ut och tänka på lite annat än plugg. Imorgon blir det dessutom psyk-och läk-sittning, vilket kommer att bli awesome! Förra året var det den bästa sittningen jag var på i Linköping i princip, får se om Psyko och Medsex lyckas lika bra i år. 

Dags att röra på sig, ska hinna skicka iväg min iPhone(!) på lagning höll jag på att säga, men ärligt talat är det ju snarare diagnostisering/rättegång, huruvida de skickar tillbaka den trasig eller om jag får en ny. Får se vad domen lyder, oavsett så är det väldigt opraktiskt med en telefon som liksom inte ringer...

Kommentarer
Postat av: M

Hävda att du ska ha en ny!

2012-02-18 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0